Båt/Sunwind/Klubb träff

Förhoppningsvis är detta alla gamla inlägg. Oviktiga inlägg kommer att rensas bort efter hand. Tyvärr har inte alla gamla inlägg kommit med, men vi jobbar på att få med dessa.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar
admin
Site Admin
Posts: 5
Joined: Sat 25 Feb 2006, 02:02
Location: Norrköping, Sweden
Contact:

Båt/Sunwind/Klubb träff

Post by admin »

Jag minns från "den gamla hemsidan" att man vi talade en del om träffar. Då fanns förslag om träff på både öst- och väst kust, och även någon som tyckte att vi kunde väl träffas i mitten... i Vättern.  ;)<br>[hr][size=25:22y7q07r]Jag skulle vilja ta den tråden igen här. <br>[color=Red:22y7q07r][b:22y7q07r]Finns det något intresse för en träff i sommar??[/color:22y7q07r]<br>[color=Green:22y7q07r]I så fall <br>VAR? <br>NÄR? <br>Förslag please!!  :D [/b:22y7q07r][/color:22y7q07r][/size:22y7q07r]<br>[quote:22y7q07r]Tänk att efter heldag på sjön, under segel. Tagit omväg till MÖTESPLATSEN för att segla så länge som möjligt. Väl framme vid kanske 7-tiden börjar vinden dö ut... men solen håller ljuset länge länge. Vi träffas, pratar, tittar på våra båtar, kanske grillar uppe på berget, där vi sitter med makalös utsikt över det stilla varam vattnet, solen går ner så småningom, bara laternorna på skeppen som går förbi i farleden syns....[/quote:22y7q07r][move] [i:22y7q07r][b:22y7q07r]Vem vill INTE vara här ...?[/b:22y7q07r][/i:22y7q07r]  8)[/move]<br>[img:22y7q07r]http://www.thyrett.se/Fotoalbum/2000/Se ... g%2022.jpg[/img:22y7q07r]<br>Själv skulle jag vilja ha en träff med så många som möjligt, helst ute på en ö här på västkusten, i Göteborgs trakten (= från Lerkil till Åstol, men förhandlingsgbart naturligtvis...  :P). <br>Vilken helg som helst i sommar... veterligt kommer jag att vara på långsegling i augusti ...fast det kan ju ändras...<br>
- Andreas 8)
Administratör, Sunwindklubben.se
Post Reply