Försäkring

Förhoppningsvis är detta alla gamla inlägg. Oviktiga inlägg kommer att rensas bort efter hand. Tyvärr har inte alla gamla inlägg kommit med, men vi jobbar på att få med dessa.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar
admin
Site Admin
Posts: 5
Joined: Sat 25 Feb 2006, 02:02
Location: Norrköping, Sweden
Contact:

Försäkring

Post by admin »

Jag fick ett mail från Trygg-Hansa för en tid sedan då dom sökte information om en vill Sunwindtyp. I ett svar skrev dom: [quote:138lg1dh]Hej igen!<br><br>Det löste sig då jag läste lite om Sunwind på er hemsida. Tydligen finns det några OneOff-exemplar av Sunwind 33. <br><br>Jag vet för övrigt inte om det är av intresse för er, men vi har på Trygg-Hansa sedan ett år en ny premieberäkning som <br>gynnar framför allt segelbåtar och särskilt lite äldre segelbåtar, typ Sunwind. Om det är intressant ställer vi gärna <br>upp på att lämna prisuppgift till era medlemmar.<br><br>Det går även bra att räkna själv på vår hemsida <br>[url:138lg1dh]http://www.trygghansa.se/04Privat/Frame7936.html[/url:138lg1dh]<br><br>Mvh <br>Mattias Andersson<br>Trygg-Hansa<br>Säljstöd Sak Privatmarknad<br>--------------------------------------------------<br>TELEFON: 08-693 14 42     TELEFAX: 08-693 32 05<br>POSTADRESS: FG 31, 106 26 Stockholm <br>E-POST mattias.andersson@trygghansa.se <br>[/quote:138lg1dh]<br><br>[b:138lg1dh]Kanske intressant för någon av oss....?[/b:138lg1dh]  :D
- Andreas 8)
Administratör, Sunwindklubben.se
Post Reply