Om-organiserat diskussions forum

Förhoppningsvis är detta alla gamla inlägg. Oviktiga inlägg kommer att rensas bort efter hand. Tyvärr har inte alla gamla inlägg kommit med, men vi jobbar på att få med dessa.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
User avatar
admin
Site Admin
Posts: 5
Joined: Sat 25 Feb 2006, 02:02
Location: Norrköping, Sweden
Contact:

Om-organiserat diskussions forum

Post by admin »

Hej<br>Min förhoppning är att det ska bli lättare att "hitta rätt" kategori att skriva i. Genom att ha färre färdiga ämnen blir det nu naturligare att starta ett eget ämne under ALLMÄNT (hoppas jag i alla fall!   ::) )<br><br>Så att... <br>[color=Red:1vhqfy7l][size=25:1vhqfy7l][b:1vhqfy7l]HÅLL INTE INNE PÅ VAD DU VILL SÄGA, FRÅGA ELLER DISKUTERA MED ANDRA MEDLEMMAR OCH BESÖKARE.[/b:1vhqfy7l][/size:1vhqfy7l][/color:1vhqfy7l]<br><br>Om ett ämne blir HETT... dvs med många svar och man märker att det är någor som engaerar många så flyttar jag helt enkelt ut DET i en egen kategori... där diskussionen då kan fortsätta.<br><br>Om du har synpunkter, frågor eller förslag så tveka inte att antingen skirva här i forumet eller om det är mera direkt till mej (som web-admin) - skriv till [email:1vhqfy7l]SunwindKlubben@thyrett.se[/email:1vhqfy7l]<br><br>/Olle
- Andreas 8)
Administratör, Sunwindklubben.se
Post Reply