Skåp i Sunwind 26

Förhoppningsvis är detta alla gamla inlägg. Oviktiga inlägg kommer att rensas bort efter hand. Tyvärr har inte alla gamla inlägg kommit med, men vi jobbar på att få med dessa.

Moderator: Moderator Team

Post Reply
Tommy Björk

Skåp i Sunwind 26

Post by Tommy Björk »

I min 26:a har jag bara fack bakom ryggstöden i salongen och skulle gärna vilja ha någon form av skåp.<br>Vet att en del har installerat skåp. Är det någon med erfarenhet av en sådan installation som skulle vilja dela med sig av sina kunskaper vore jag tacksam. Finns det dessutom någon som har dokumenterat i bilder så man kan se hur det ser ut så vore det kul att se.<br>Tacksam för svar<br>/Tommy
Jan Staack

Re: Skåp i Sunwind 26

Post by Jan Staack »

Hej Tommy<br>Vi har købt vores sunwind 26 med skab monteret, og så vidt vides er dette i sat på værften.<br><br>Der er billeder på:<br><br>http://www.jobtrivsel.dk/annina_090404. ... br><br>Jan
User avatar
admin
Site Admin
Posts: 5
Joined: Sat 25 Feb 2006, 02:02
Location: Norrköping, Sweden
Contact:

Re: Skåp i Sunwind 26

Post by admin »

"HAR Â DU NGT E-MAIL ADRESS ELLER TEL.NR,MEDLESNR??"
Har du provat att klicka på den lilla brev-ikonen under Tommys namn?
Man får nämnligen inte posta i forumet utan att åtminstone uppge en mailadress - sen är det ju inte säkert att den stämmer men... ::) ;)
Last edited by admin on Sat 11 Mar 2006, 11:18, edited 1 time in total.
Jörgen Lindblad

Re: Skåp i Sunwind 26

Post by Jörgen Lindblad »

"Hej Tommy! ;)
om du bor i Stockholmslän,så är du välkommen att titta på mina skåplösningar i SUNWIND-26.
Har byggt till 4 skåp  m.m. , en dubbelkojplats  :)
HAR Â DU NGT E-MAIL ADRESS ELLER TEL.NR,MEDLESNR??
Hälsningar
ANNA,SLAWEK"
Jan Staack

Re: Skåp i Sunwind 26

Post by Jan Staack »

"Hej Jan.

Tittade på bilderna på eran båt.

Är det du som har byggt om köket eller är det en annan båt.

??? Bernlo"

Hej Bernlo

Billederne under Aninna 090404 er fra vores båd, og køkkenet er orginalt model 1978.

Under menupunktet "inspiration" er billederne fra andre Sundwindbåde med ombyggede "köket"

Med venlig hilsen

Jan Staack :)
Post Reply